Jump to content

Motorkasse VP 2010


Fenix

Recommended Posts

Skal skifte motor i løpet av sommeren - fra VP MD5B til VP 2010, og begynner prosessen med å bygge om motorkassa, fordi den nye motoren blir noen cm høyere. Har tenkt å lage en ekstrakasse i eikeplank, kutte høl i plastkassa og plassere den nye toppen oppå med hengsler.

Er det noen som har vært gjennom denne operasjonen tidligere og som kan gi meg noen mål på ei ny kasse? Jeg studerer produktbladene til VP, men har litt problemer med å danne meg et eksakt bilde av forskjellene.

Link to post
Share on other sites

finner vel endel tips  HER & HER

 

Suzuki

<{POST_SNAPBACK}>

Takk - ja, jeg var klar over den første. Har tidligere mailet med Troels, som sendte meg videre til Jesper, som har laget denne kassa, men han har jeg ikke lykkes i å få fatt i. Troels hadde også solgt båten.

Men det er nettopp noe sånt jeg har tenkt å lage, men altså i eikeplank. Og så hadde det vært en herlig shortcut om noen her hadde gjort det i forveien og hadde målene i skuffen. :wink:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...