Dissern Startet 12.Mai.2016 Del på Facebook Startet 12.Mai.2016 Heisann, Sliter med et TMC toalett i min Yamarin 76 DC fra 2008, hvor pumpen er både veldig tung og vannet spruter i alle kanter når den opereres. Jeg har skaffet meg et. rep sett med pakninger og diverse, men er det noen som vet om et Jabsco compact toalett passer inn under lokket i denne båten om jeg skulle ønske å bytte? Det er ikke store forskjellen på et nytt toalett fra Jabsco ift. en ny pumpe fra TMC. Sitér dette innlegget Link to post
Dissern Svart 13.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2016 Eller om noen vet om elektrisk kompakt toalett fra Jabsco passer inn under lokket? http://www.seatronic.no/toaletter-toalett-elektrisk-c-104_148/jabsco-elektrisk-toalett-p-3546 Sitér dette innlegget Link to post
Eran Svart 16.Mai.2016 Del på Facebook Svart 16.Mai.2016 Hei, Kan absolutt anbefale å montere inn et elektrisk toalett. Jeg monterte et Jabsco compact på en yamarin 76 2010 modell, kjøpte i tillegg et styrepanel fra TMC som jeg felte inn bak. Bilde ferdig montert, litt trangt men det går :-) Sitér dette innlegget Link to post
Dissern Svart 17.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mai.2016 Se der ja :) takk for svar, det der er nok en løsning jeg kommer til å vurdere sterkt. Hvor trakk du el-kablene? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.