Jump to content

Horn .Tut .Bærte ??


Tine IV

Recommended Posts

Heisan , har to stk slike lange blanke fine horn helt vanlige og se rundt om .Selges på Maritim til ca 300 stk da veit dere sikkert hvilke jeg mener . Mine to er blitt så russene inni ,er en rund membran eller hva det kalles,den er løs og burde kunne byttes men det hadde sikkert blitt alt for billig for oss brukere så det finnes ikke og få kjøpt ,har jeg blitt fortalt rundtom i butikkene .

Lurer derfor på om noen her har vært borti samme problem ,at membran er rusta opp ? Og da om noen her inne har laga nye selv og fått det til og funke ,og lagd det av evt hva ? Er jo en lita rund skive med en liten kul på, tenkte at vis jeg kunne laga to nye så hadde jeg spart 600 spenn .For selve horna er like blanke og fine og se på . Her inne er det jo folk som lager det meste så ,eller om noen har to ødlagte horn på andre måter og mebran er hel så kunn vi jo blitt enig over en kald :drink:

Jaja det var bare en tanke ,dumt og kjøpe nye da det "bare" er skiva inni som er rusten.

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...