Tine IV Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Heisan , har to stk slike lange blanke fine horn helt vanlige og se rundt om .Selges på Maritim til ca 300 stk da veit dere sikkert hvilke jeg mener . Mine to er blitt så russene inni ,er en rund membran eller hva det kalles,den er løs og burde kunne byttes men det hadde sikkert blitt alt for billig for oss brukere så det finnes ikke og få kjøpt ,har jeg blitt fortalt rundtom i butikkene . Lurer derfor på om noen her har vært borti samme problem ,at membran er rusta opp ? Og da om noen her inne har laga nye selv og fått det til og funke ,og lagd det av evt hva ? Er jo en lita rund skive med en liten kul på, tenkte at vis jeg kunne laga to nye så hadde jeg spart 600 spenn .For selve horna er like blanke og fine og se på . Her inne er det jo folk som lager det meste så ,eller om noen har to ødlagte horn på andre måter og mebran er hel så kunn vi jo blitt enig over en kald Jaja det var bare en tanke ,dumt og kjøpe nye da det "bare" er skiva inni som er rusten. Tine II Quote Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
OT-flyktning Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Kan tenke meg at disse platene må være magnetiske, derfor er rust ikke lett å unngå Quote Link to post
NilsPils Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 (edited) Det kan man vel kalle å få rusten stemme............. Ellers kan det kanskje hende at Disse folkene vet mere. Edited June 3, 2005 by NilsPils (see edit history) Quote Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
M/S Bastard Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Hva med denne 15 lapper og du låter som danskebåten Quote Link to post
unknownuser Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 15 lapper og du låter som danskebåten <{POST_SNAPBACK}> Kan ikke den brukes til å skremme vekk eventuelle Hekkbølgeterrorister oxå da? mvh harBayliner Quote Link to post
Fjordrafting Posted June 4, 2005 Share Posted June 4, 2005 Hva med denne 15 lapper og du låter som danskebåten <{POST_SNAPBACK}> Hvorfor ikke montere denne i en kano, for så å fyre av når man har padlet seg innpå en stakkars uvitende en. Quote Har nå to yamaha F350 i drift på samme båt Link to post
Recommended Posts