kupling Startet 12.Mai.2016 Del på Facebook Startet 12.Mai.2016 Har mont.bravo 3 drev. Kan snurre propellene begge veier når gir står i forover, en vei når gir i revers,i fri begge veier. Lurere på om d er riktig.? Moderator har endret emnetittelen. Var opprinnelig Mont.bravo3 drev hvilket ikke er iht reglene for "Båtforumet".Alle må vennligst lese disse før man poster. Sitér dette innlegget Link to post
Streiff Svart 12.Mai.2016 Del på Facebook Svart 12.Mai.2016 Låter inte som att du fått i växelwiren riktigt i den lilla klämman. Propellrarna skall bara gå åt ett håll vid back, fram och bägge vägar i neutral. Sitér dette innlegget Link to post
marius Svart 12.Mai.2016 Del på Facebook Svart 12.Mai.2016 Tror nok det som Streiff nevner er problemet, har opplevd akkurat det samme selv. Sitér dette innlegget Link to post
kupling Svart 12.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mai.2016 Takk for svar.skal ta å sjekke girvaieren. Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 12.Mai.2016 Del på Facebook Svart 12.Mai.2016 juster kabel..er egen tolk til dette vel Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
kupling Svart 13.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2016 Monterte drevet på nytt ,med drevet i forovergir og girspaken i forover,da ble d bra. Sitér dette innlegget Link to post
Chris284 Svart 13.Mai.2016 Del på Facebook Svart 13.Mai.2016 (redigert) Bravo drev skal normalt monteres med girspaken i fri. Man trekker ut gir sjalter med en tang, da er den i gir Wiren går inn i låsen og dytter sjalter videre i fri posisjon når drevet er helt på. Girspaken forover så er det vanlig for Alpha drev. Har du prøverkjørt og allt ble ok,har du hatt litt flaks, kanskje ? Redigert 13.Mai.2016 av Chris284 (see edit history) Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
kupling Svart 14.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2016 (redigert) Har ikke prøvekjørt enda,er riktig som du sier m spaken i fri,gjort d i alle år,men fikk d liksom ikke til nå! Håper d funker allikevel ! Redigert 14.Mai.2016 av kupling (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kupling Svart 19.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2016 Satt båten på vannet idag,drevet/giret virket som d skulle,ja kanskje litt flaks! . Sitér dette innlegget Link to post
Chris284 Svart 19.Mai.2016 Del på Facebook Svart 19.Mai.2016 (redigert) Neste gang så setter du i fri og tar ut drevet. Med gir i fri dras gir sjalter seg ut pga wiren sitter i en klype som holder wiren på plass. Klypen kan da åpnes så wiren løsner. Når du skal sette drevet på igjen (gir i forover), skal gir sjalter i drevet være trukket ut, så wiren skal i klypen og dytter sjalter inn så wiren låses fast. Dette er vanlig prosedyre på Bravo drev. Annet når det gjelder Alpha drev. Der skal gir stå i forover. Redigert 19.Mai.2016 av Chris284 (see edit history) Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
kupling Svart 19.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2016 Helt enig i d du skriver,har gjort d på den måten i alle år,men knotet litt denne gang.takk for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Chris284 Svart 19.Mai.2016 Del på Facebook Svart 19.Mai.2016 Lykke til og ha en god sommer. Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
kupling Svart 19.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2016 God sommer Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.