kurti Startet 12.Mai.2016 Del på Facebook Startet 12.Mai.2016 Min dynamo slutter sporadisk å lade, og når den eventuelt starter å lade igjen så ligger spenning høyt (helt oppi 20V), før den er tilbake på 14V.Ser derfor for meg at det er nødvendig med ny dynamo. Min dynamo er merket med 98555 og jeg tror motor er fra 1998. Vil hvilken som helst Mercruiser dynamo kunne passe på min motor, eller er det noen få jeg kan velge mellom? Noen som er kjent med hvem som kan passe?På forhånd takk! Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 12.Mai.2016 Del på Facebook Svart 12.Mai.2016 Svaret er nok ganske sikkert ja, GM har vært ganske konsekvente når det kommer til innfestning av dynamo, starter, girkasse osv. slik at de fleste dynamoer beregnet for en GM small-block, og selvfølgelig en marinemotor (gnistsikker), vil nok passe. Sitér dette innlegget Link to post
kurti Svart 16.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2016 Takk for svar. Da får jeg følge med litt på bruktmarkedet :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.