Haugalandi Startet 13.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 13.Mai.2016 Jeg vurderer å gå til innkjøp av et komplett blåseoppsett for kalk,glass eller sandblåsing. Ser det er i hovedsak kalkblåsing som er det mest aktuelle for båtfolket, men ER det noe båtfolket ønsker flere leverandører av? Det er vel sannsynligvis et spørsmål om pris men jeg tenker at jeg skal være MEGET konkurransedyktig på pris. Flott hvis dere kunne kommentert om dette er av interesse eller om dere mener det er dekket tilbud og ikke noe som vil være ønsket av båtfolket. Mvh Haugalandi Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 13.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2016 Tenkte samme for litt siden. Eg trur det kan være marked. MEN .. du bør ha isblåsing. Ingen slipp/verksted eg har snakka med godtar sand eller kalk uansett om man bygger telt. Med sand så begrenser markedet seg til hagebåter på max 30 fot, og kanskje noen i opplag hos båtforeninger, det er de med større båter som har verst for å ta skrapa fatt. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Haugalandi Svart 13.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2016 Virker gjerne ikke som det er allverden interesse for blåsing, etter hva jeg har lest om isblåsing så er det mer tidkrevende og ikke like effektivt som kalkblåsing eller glass. Glass noe hardere på gelcoaten. Jeg har ikke bare fokus på båt men trodde kanskje det et marked men jeg ser den med at marinaene er litt skeptiske. Det burde jo ikke være noe problem hvis det ryddes skikkelig men. Haugalandi Sitér dette innlegget Link to post
Tallisman Svart 13.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2016 Sandblåsing går helt fint sanden blir tilsatt vann og detter rett ned altså ingen spredning av Sandstøv .legger en presenning på bakken rundt og under båten er det bare og rulle samen presenningen og ta den en egnet plass og spyle presenningen ren . jeg har fått sandblåst min 32 foter og såg ikke ett eneste fnugg av sand rundt båten etter att presenningen ble fjernet. Sitér dette innlegget Link to post
Haugalandi Svart 13.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2016 Sandblåste du plastbåt eller var det stål/alu båt Tallisman? Har lest at en del mener det går for hardt utover gelcoaten med sand. Kan jeg spørre hva du betalte? og hvor i landet dette var? :-) Haugalandi Sitér dette innlegget Link to post
Tallisman Svart 14.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2016 Sandblåsingen ble utført på Karmøy . Skroget hvar glassfiber. Resultatet etter blåsingen hvar helt perfekt . Betalte 20000 Med priming og 2 strøk bunnstoff . Sitér dette innlegget Link to post
Haugalandi Svart 15.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2016 Takk for svar Tallisman, utfra respons på tråden virker det gjerne som behovet mellom Stavanger og Bergen er dekket. Får se om jeg tar investeringen eller ikke, det er jo ikke allverden jeg trenger av arbeid for å forsvare investeringen men litt må jeg nok ha. :-) Haugalandi Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 15.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2016 Båtplassen representerer kanskje under 1 prosent av båteiere, fin plass å hente tips, men bp gir neppe representativt markedsanalyse. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Haugalandi Svart 29.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.August.2017 Update! Ja da har jeg kjøpt blåseanlegg og vil være klar ila. høsten for oppdrag! :-) Noen på Haugalandet som kunne tenke seg å bli min første båtkunde? God pris til førstemann! Haugalandi Sitér dette innlegget Link to post
TurboTryne Svart 29.August.2017 Link til dette innlegget Svart 29.August.2017 Hoi! Hva anlegg har du kjøpt? Jeg har drevet med dette en stund i ditt område . PM meg gjerne Sitér dette innlegget Bygger og reparerer alt i kompositt. Link to post
Sjeldenutpå Svart 29.August.2017 Link til dette innlegget Svart 29.August.2017 Sand , kalk, is ? Har du slipp eller satser du på å reise rundt ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Haugalandi Svart 30.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.August.2017 Vil blåse med kalk, glass og evt. sand hvis ønskelig. Har ikke tilgang på slipp enda, baserer meg på å være mobil og flytte meg etter hvor prosjektene er. Båter vil være en del av markedsgruppen men ikke hele. Haugalandi Sitér dette innlegget Link to post
Haugalandi Svart 30.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.August.2017 Turbotryne: Sendt deg PM. :-) Haugalandi Sitér dette innlegget Link to post
Haugalandi Svart 4.November.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.November.2017 Så da er Haugaland Blåseservice operative på Haugalandet, vi tar også jobber i Stavanger/Bergen. Besøk oss gjerne på facebook: https://www.facebook.com/blaseservice eller PM her på siden. Til info har vi en kampanje med god pris ved bestilling før 15. November. ;-) Haugaland Blåseservice Tel 91606929 Sitér dette innlegget Link to post
Fairline35 Svart 4.November.2017 Link til dette innlegget Svart 4.November.2017 Haugaland Blåseservice kan anbefales. Veldig bra utført arbeid. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.