Jump to content

Hvor har sommeren tatt veien


Oddisman

Recommended Posts

Vil bare minne om at det bare er tre uker til det går mot vinter igjen! Noen som vet hvor sommeren har tatt veien? Den er hvertfall ikke her på østlandet og trønderne sier at den ikke er der heller. Nord-Norge hadde den i fjor så der er den ikke. Noen som har sett den dra forbi?

Link to post
Share on other sites

Vil bare minne om at det bare er tre uker til det går mot vinter igjen! Noen som vet hvor sommeren har tatt veien? Den er hvertfall ikke her på østlandet og trønderne sier at den ikke er der heller. Nord-Norge hadde den i fjor så der er den ikke. Noen som har sett den dra forbi?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg mener jeg så den her i Moss i går mellom 19:20 og 20:00. Eller var det kvelden før, er ikke helt sikker .... :confused:

 

Den er ivertfall ikke her nå! :sad:

 

Trond

Link to post
Share on other sites

Å ja? Var i Kirkenes på jobb forrige uke og der var det sludd og regn (+ nordavindskuling)!! Bjørka hadde ikke ANTYDNING til liv! Kjørte Finnland/Sverige opp og ned (dermed sparte jeg ca. 500 km!) og det var kun rundt Bottenviken at det var tegn til vår. Over Storlien SNØDDE det!! :cryin:

Men vi har hatt noen ganske bra dager i Trondheim siste uke, problemet er at temp.en er som i mars/april! :cryin:

 

Og båten står fortsatt i hus...

Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim.

Link to post
Share on other sites

Skjønner ikke at dere er overrasket over dårlig sommervær. Dette spådde jeg tidligere,i februar kanskje det var. Nå var jeg svær i kjeften nå.

Men jeg tror denne sommeren blir dårligere enn fjorårets. Og til høsten er det planlagt båtburka igjen. Neste vinter blir ikke som den siste. Men håper jo at jeg tar feil.

Link to post
Share on other sites

Hadde antydning til sommer i går. Ble riktignok overskyet før jeg rakk hjem fra jobb, men tepraturen holdt og det var nesten vindstille.

Fikk en bra tur i lett yr i formiddag, helt ut i havet faktisk. Nå er det imidlertid tilbake til tungt regn og 8 grader igjen.

Link to post
Share on other sites

Jeg håper det ikke går med min båtkarriere som det gikk med min motorsykkelkarriere!!

 

I 94 kjørte jeg opp til motorsykkel og kjøpte en klassiker (kawa 650 z-79 mod), og skulle på ferietur i Norge.

Hva fikk jeg? Regn,regn og atter regn. En bedriten sommer........... :cryin:

 

Solgte sykkelen til høsten og dro til syden for pængan...... :drink:

 

Hittil har jeg hatt 5 negelfrostturer i trondheimsfjorden.... :headbang::headbang::headbang:

 

SOMMER? hvor er du????

Link to post
Share on other sites

Bor høyt og har god utsikt vestover. Syntes faktisk det begynte å lysne. Men desverre, falsk alarm.

Grått og trist.

 

Satser på meterologen som hadde sola over Østlandet i morgen.

 

Kvelden går med til bla. fotball og en tynn :drink:


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

JeI 94 kjørte jeg opp til motorsykkel og kjøpte en klassiker (kawa 650 z-79 mod), og skulle på ferietur i Norge.

Hva fikk jeg?  Regn,regn og atter regn. En bedriten sommer........... :cryin:

Du valgte feil merke. :rolleyes: Jeg kjører Yamaha og har stort sett helt OK kjørevær året rundt. Unntatt når det er frost. :crazy:

 

 

Et sånt utsagn til, så får jeg en lokal Mullah til å utstedet en FATWAH på deg... :rolleyes:

Sett i gang, gjør det, det blir forhåpentligvis dråpen som får Ernas beger til å flyte over slik at det blir alvor av repatriasjonen av vedkommende. :yesnod:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...