fredsjo Startet 13.Mai.2016 Del på Facebook Startet 13.Mai.2016 Hei Tenkte å starte en tråd jeg har sett tilsvarende av på andre forum. Kommer du over spesielt gode kjøp, så post dem gjerne her. Alt fra skruer til redningsvester - bare det er båtrelatert. Erfaringsmessig en dyr tråd å følge med i.... Kan begynne med det som er et greit kjøp i allefall; Regatta oppblåsbar redningsvest, 599,- hos COOP OBS. https://coop.no/sortiment/obs-sortiment/sport-og-fritid/flyteplagg/redningsvester-/regatta-aquasafe-oppblasbar-redningsvest?gclid=Cj0KEQjw9tW5BRDk29KDnqWu4fMBEiQAKj7sp3S6Sb1jWsZtrMrUEUrxwySI4XJ1YK3p8AtRquoHSKMaAmBW8P8HAQ Tilbudet varer tom. 150516. Sitér dette innlegget Link to post
mbm Svart 13.Mai.2016 Del på Facebook Svart 13.Mai.2016 Bra initiativ til tråd. Ang disse oppblåsbare redningsvestene som krever nye patroner etter et år eller to - dette blir fort en falsk trygghet. Det er vel neppe mange som følger disse intervallene. Har selv et par slike «patronvester» liggende i båten (fått i gave) men dersom jeg noengang virkelig skulle ha behov for en vest hadde jeg ikke valgt en av disse opplåsbare men isteden valgt en av de «ordentlige» vestene vi har ombord. Sitér dette innlegget Link to post
TerjeØ Svart 13.Mai.2016 Del på Facebook Svart 13.Mai.2016 En oppblåsbar vest kan være bra den. Men skulle jeg kjøpt en slik skulle det vært en med måler, min svåger har en sånn. Men disse koster penger, hans koster 2500kr ? Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 13.Mai.2016 Del på Facebook Svart 13.Mai.2016 Nye patroner etter et år eller to er vel litt overdrevet. Min billige oppblåsbare vest kjøpt i 2010 funket fint i fjor etter 5 år da jeg falt i havet (heldigvis var det ved kai) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
fredsjo Svart 14.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2016 Disse vestene har to indikatorer som skifter litt rødt hvis nivået med gass blir for lite. Så i mitt hode holder det å sjekke disse indikatorene etter et par år, og så bytte når man gidder, men holde et øye med disse. Jeg som bruker småbåt liker å ha på vesten hele tiden, og da er det ikke aktuelt med en stor klumpete en. Da ville den ikke blitt brukt. I de kaldere månedene har jeg flytedress. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.