MR Swe Startet 13.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 13.Mai.2016 Har bytter serviceset på wallas 2400. Monterer tilbske den og nå stopper den etter 1 min Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 13.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2016 Sikkring gikk og det lekker parafin under den. :-( Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 13.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2016 Virker som returen er tett ! Ville åpnet og tatt en sjekk om alt ligger riktig. Den stopper vel når den flommer over av parafin,det er vel en sikkerhet innebygd. Men hvorfor sikring går er jeg usikker på. Det var originalt wallas service kit sett du satt på ? Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 14.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2016 Som sagt av "Hmm!": Tett retur, eller at returslangen ikke ligger med fall ned mot tanken. Slangen skal bare stikke gjennom korken med max 2 cm så den ikke kommer i kontakt med parafinen i dunken. Skal ikke ligge i vannlås eller svanehals. Er du sikker på at du har montert det firkanta "klipset" over veken riktig? Skal stå/ligge i samme retning som glødespiralen. Er denne skjevt montert kan det bli kortslutning = sikring sprenges. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
MR Swe Svart 14.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2016 Yes den lever. Var den returslangen som log helt feil. Varmer godt nå:-) takk for hjelp Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 14.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2016 Gledjen varade ikke lenge. Skulle slå på den nå men ikke f det vilvarne nå.. Står og ticker og blåser luft men tenner ikke. Blir montere ut den på mandag . Gidder ikke ha noe i båten som ikke virker Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 14.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2016 Tipper glødespiralen fikk en skade da du druknet brenneren og sikringen gikk. Tålte en start etterpå, men ikke flere. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
MR Swe Svart 14.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2016 Må den byttes da eller? Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 14.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2016 Ja, enten den eller kanskje det er sikringen? Trenger ikke åpne hele brenneren for å finne det ut. Sikringen er jo lett å sjekke. Glødespiralen sjekker du gjennom kontakten på kretskortet. Nederste plugg, pinne nr 3 og 4. Skal være kontakt mellom de 2 hunn-stikkene når du måler. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
MR Swe Svart 15.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2016 Ok takk. Typiskt ar butikken er stengd i dag? Noen i fredrikstad området som har et serviceset liggandes?? ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.