LAKA Startet 16.Mai.2016 Del på Facebook Startet 16.Mai.2016 Hadde nylig Skibsplasten inne på motorservice og fikk da høre at de hadde funnet store mengder vann i bensinen. Jeg har brukt båten en sommersesong og har fylt tre-fire tanker gjennom sesongen. Motoren fungerte helt utmerket gjennom hele sommeren, men da jeg skulle starte opp motoren i april så fjusket den voldsomt. Båten har ligget ute i vinter så litt kondens i tanken er vel ikke unormalt, men de på verkstedet var helt tydelige på at dette ikke var kondens. Jeg har relativt lite kunnskap om båt, men tenker jeg må feilsøke og prøve å finne ut hvor det kommer inn vann. Båten har innebygget tank på ca 110 liter. Noen som har tips eller erfaringer i forhold til hvor det pleier å lekke inn vann? Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 16.Mai.2016 Del på Facebook Svart 16.Mai.2016 Typisk lekkasje plass er jo i tanklokket med utett pakning/o-ring? Sitér dette innlegget Link to post
LAKA Svart 16.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2016 Typisk lekkasje plass er jo i tanklokket med utett pakning/o-ring? Det tenker jeg også. Det har ikke vært noe vann i båten i vinter så tenker det kommer utenfra en plass. Holder det å bytte pakning/o-ring eller må hele tanklokket skiftes? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.