vaffel82 Startet 19.Mai.2016 Del på Facebook Startet 19.Mai.2016 Hei. Jeg trenger litt hjelp med motorservice, båten står på land. Volvo D3. Noen som vet hvor man kan henvende seg for å få god hjelp uten å måtte frakte båten? Vanlig vårservice, se over motor og drev. oljeskift + filter. Delene har jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 19.Mai.2016 Del på Facebook Svart 19.Mai.2016 Tors Båtservice (tror jeg de heter) er autoriserte VP-mekkere og opererer mobilt med servicebiler. Har ikke brukt dem selv, men har hørt andre som har positive erfaringer. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
glalaks Svart 19.Mai.2016 Del på Facebook Svart 19.Mai.2016 Jeg tenkte å skrive at jeg har sett noen servicebiler til båt i Trondheim, men kom ikke på navnet.. Bra brigg husket det;) tors båtservice Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
vaffel82 Svart 20.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mai.2016 Takker. 2-3 ukers ventetid der...... Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 20.Mai.2016 Del på Facebook Svart 20.Mai.2016 Nå er det vel høysessong så nå må man belage seg på å vente en god stund ihvertfal om man ikke kan frakte båten til et verksted! en helt vanlig service kan man vel ta selv uten å måtte diagnostisere? har du en kompis som har peiling på motor som kan assistere hadde det vært greiest å ta det selv Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Marwin Svart 21.Mai.2016 Del på Facebook Svart 21.Mai.2016 Hvis det gjelder påhengere, er Båt & Scooter i Ola-Brun bygget i Kjøpmannsgata stedet. Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
vaffel82 Svart 21.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mai.2016 joda, tenkte å ta det meste selv. men noe trengs det hjelp til. drevet tilter kun ned men ikke opp. har bytta rele, og bryter til ingen nytte. men fant nå ut at pluggen til oljereservoaret ikke var helt fastskrudd. så jeg skal etterfylle å se om det bedrer seg. og hadde vært kjekt med en fagmann til å se over slik at man er sikrere på tingenes tilstand. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.