Tropic1 Startet 19.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 19.Mai.2016 En kamerat av meg fikk beskjed at det var en del av service programmet til VP og skifte toppakning ved 1300 timer på KAD 44 EDC. Dvs uavhenging om det er noe galt eller ikke. Noen som vet noe om dette er nødvendig og vanlig praksis ? Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 19.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2016 Hvorfor skulle det være nødvendig? Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Komodo Svart 19.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2016 Hvis det der medfører riktighet er det jo alene en grunn til å styre unna slike motorer Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Tropic1 Svart 20.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2016 Du er inne på noe der:) Synes det hørtes rart ut jeg også, derfor jeg lagde denne tråden. Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 20.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2016 Gjør det enkelt, en telefon til Ragnar Ringstad AS avklarer spørsmålet uten noen flere spekulasjoner om dette. De har tilgang til alt av informasjon fra Volvo Penta. Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 20.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2016 Er 99.999 prosent sikker på at det er feil. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 20.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2016 Sjekket med den lokale motorhelten min. Det er feil :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Guest Avmønstret# Svart 20.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2016 Det sikreste her er nok å bytte verksted/mekaniker. Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 20.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2016 Hadde også holdt meg langt vekk fra den mekanikeren. Enten er han en sau eller en grådig hai. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 20.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2016 En toppakning er etter min mening enten i orden eller gåen.. om den ikke er gåen er det liten grunn til å skifte den vel! sjekk manualen! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.