Rs2-GTi Startet 21.Mai.2016 Del på Facebook Startet 21.Mai.2016 Har kjøpt meg en Rana 15 fot (tror det er en 460) som jeg tipper er i fra 80-tallet. Det eneste som må gjøres for å få den på vannet er å fikse kjøllisten. Det ser ut til å være en stålforsterket glassfiberlist som går hele kjølens lengde, bortsett fra siste 40 cm på baugen ca. Denne er skudd opp i båten, og dermed lekker det igjennom disse skruvehullene, fordi listen har blitt revet av stykkevis når båten har blitt dratt opp på land. Hvor kan jeg få kjøp en slik list? Eventuelt gode ideer til å lage et hjemmelaget alternativ som fungerer? Takker for svar :) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 21.Mai.2016 Del på Facebook Svart 21.Mai.2016 .. få skjært til en list i PE eller PVC plast...? listene som originalt ble brukt var gjerne av noe slags messing eller bronse, og tærtes ofte rundt skruehullene slik at den falt av i biter Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Wallas Service Svart 21.Mai.2016 Del på Facebook Svart 21.Mai.2016 Kjøllist i plast: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=57707825 Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.