Draconoobie Startet 22.Mai.2016 Del på Facebook Startet 22.Mai.2016 Holder på med siste innspurt nå, alt av kabler er trukket og klart for kobling. Har satt inn et sikringsskap med + og - skinne og strukket + og - i rett dim fra batteriet. Gjennom el kablene fra motoren er det lagt opp med en tenningslås, ønsker at instrument kun fungerer når tenning er på. Lurer på hvordan jeg skal koble den siste kabelen (som ikke er koblet til motoren) får å få dette til. En enkel illustrasjon hadde vært flott:) Sitér dette innlegget Link to post
tronds63 Svart 22.Mai.2016 Del på Facebook Svart 22.Mai.2016 (redigert) Tja.. Hvis du forteller hvilken kabel som er den siste kablen så er det sjans for at noen kan hjelpe deg.En enkel illustrasjon av hva du har koblet ville vært flott. Redigert 22.Mai.2016 av tronds63 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Draconoobie Svart 22.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2016 Vel, er en brun kabel, kan ta bilde av den i morgen. De to andre går rett tilbake til motor, ser ut som original fra Mercury. Ikke mitt skjema men omtrent dette jeg skal koble. Sitér dette innlegget Link to post
tronds63 Svart 23.Mai.2016 Del på Facebook Svart 23.Mai.2016 Du har jo ikke koblet opp noe til tenning der. Du har koblet instrumentene over tenningslåsen ja.Innenbordsmotor eller utenbords? Hvilken motor? Sitér dette innlegget Link to post
Draconoobie Svart 23.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai.2016 Har ikke koblet noe enda da jeg ble usikker. Uansett ønsket er å at instrument, trim/tilt kun skal få strøm når tenningen er på. Utenbordsmotor, Mercury optimax 225 Sitér dette innlegget Link to post
tronds63 Svart 23.Mai.2016 Del på Facebook Svart 23.Mai.2016 Da har du vel orginalt ledningsnett og tenningslås. Da er det jo bare å plugge sammen. Sitér dette innlegget Link to post
Draconoobie Svart 23.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai.2016 Da har du vel orginalt ledningsnett og tenningslås. Da er det jo bare å plugge sammen. Joa så, hadde nok gjort det hvis det hadde vært så enkelt.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.