Jori Startet 23.Mai.2016 Del på Facebook Startet 23.Mai.2016 Hei, som tittel sier er min RCU på thrusteren ødelagt. Denne sender ikke ut impulsene om hvilken vei baugen skal gå. Har pratet med Sleipner, de har ikke deler eller vil reparere på enheten. Gjenstår derfor med følgende alternativer: 1. Få reparert den defekte enheten 2. Få tak i brukt en ny enhet (R78) 3. Få tak i brukt en ny MCU (motorkontrollenhet) som har innbygget antenne i seg. (ankervinsj og thrustere går om hverandre) 4. Noen som vet om forhandlere som kan ha restlager av dette? Vil ikke ha nytt system, da min fjernkontroll betjener både aktervinsj og baugthruster. For øvrig er vel Xforce, QL og Engbo samme systemet og går dermed om hverandre. Er mye alene på tur for tiden, derfor greit med fjernkontroll når jeg legger til alene longside. Takknemlig for tips Sitér dette innlegget Link to post
WGM Svart 23.Mai.2016 Del på Facebook Svart 23.Mai.2016 Skulle ikke forundre meg om Jan kan hjelpe deg med å løse problemet ditt. http://www.180.no/firmavis/8857712421041.htm Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 23.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai.2016 Takk for tips WGM. Jeg sjekket, dessverre var han også tom for slike. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.