Ambassadøren Startet 24.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 24.Mai.2016 Noen som kan gi meg råd om hvordan jeg best kan utbedre denne skaden? (se bilder nedenfor) Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 24.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2016 (redigert) Typisk kandidat for gelcoatsparkel. Deretter sliping med stadig finere papir, rubbing og til slutt polering. Redigert 24.Mai.2016 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
marius Svart 24.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2016 Enig med Lazyjack, finn fargekoden på gelcoat, det finnes mange nyanser å velge mellom. Selv har jeg brukt en Dremel til å forberede skadestedet. Anbefaler å maskere tett inntil der du skal sparkle, slik at når du vannsliper med stadig finere papir vil du se når du pusser på maskeringstapen vet du at temmelig nær. Et annet poeng med maskeringstape er å ha kontroll på skadestedet. Har sparklet flere slike skader, og med litt flaks blir de omtrent usynlige etterpå. Som slipekloss pleier jeg skjære til en passende på 2 X 3 cm ut av en vanlig stor av kork. Sitér dette innlegget Link to post
Jonas78 Svart 24.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2016 Jeg brukte denne videoen for å finne ut hvordan man fikset det. Sitér dette innlegget Bruk vest! Link to post
Ambassadøren Svart 25.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2016 STOR takk, Lazyjack, Marius og Jonas 78!! Dette er gull! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.