Worry II Startet 25.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 25.Mai.2016 https://baatplassen.no/i/topic/126663-bestille-baatplassen-vimpel/ Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 25.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2016 Hei No er jo BP blitt komersiell, og eg slit med å betala for å driva reklame for ein komersiell aktør. Kanskje bør eigar vurdera å dela ut gratis reklamevimplar? Ask Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 25.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2016 Med all jobben og tiden det tar å drive et forum som dette, samt kostnader for domene, server, software osv. så kan jeg ikke tenke meg Ingar blir millionær av å selge vimpler, tvert i mot. Dog, jeg ser humoren i kommentaren ... Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 25.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2016 (redigert) Coop, Meny og Dressmann er også komersielle, men de deler ikke ut mat og bukser gratis de heller, ikke en gang bæreposer med butikkens navn på er gratis. Baatplassen.no deler derimot ut gratis spalteplass for alle oss med skrivekløe! Redigert 25.Mai.2016 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Gabi Svart 25.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2016 Takk for tipset Worry! Nå fikk jeg endelig bestilt, har tenkt på det lenge men ikke rukket tidligere frister. Men nå er pengene overført, og da er det bare å vente til vimpelen kommer! :-) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 25.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2016 Hei No er jo BP blitt komersiell, og eg slit med å betala for å driva reklame for ein komersiell aktør. Kanskje bør eigar vurdera å dela ut gratis reklamevimplar? Ask Det er ikke snakk om RS og redningvest akkurat, det her da Men det er i alle fall valgfritt å ha den på, inntil videre Sitér dette innlegget Link to post
S/S Lucky Svart 25.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2016 Vimpel er betalt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.