Jump to content

Husk å bestille BP-vimpelen før 31. mai. (link)

Worry II

Recommended Posts

Med all jobben og tiden det tar å drive et forum som dette, samt kostnader for domene, server, software osv. så kan jeg ikke tenke meg Ingar blir millionær av å selge vimpler, tvert i mot.

Dog, jeg ser humoren i kommentaren ...

Coop, Meny og Dressmann er også komersielle, men de deler ikke ut mat og bukser gratis de heller, ikke en gang bæreposer med butikkens navn på er gratis. Baatplassen.no deler derimot ut gratis spalteplass for alle oss med skrivekløe!

Edited by Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Takk for tipset Worry! Nå fikk jeg endelig bestilt, har tenkt på det lenge men ikke rukket tidligere frister. Men nå er pengene overført, og da er det bare å vente til vimpelen kommer! :-)

Hei

No er jo BP blitt komersiell, og eg slit med å betala for å driva reklame for ein komersiell aktør.

Kanskje bør eigar vurdera å dela ut gratis reklamevimplar?

Ask

Det er ikke snakk om RS og redningvest akkurat, det her da :lipseal: Men det er i alle fall valgfritt å ha den på, inntil videre :lol: