Jump to content

VIDEO: Vi regnet med det! Og hva så?


ter-av

Recommended Posts

Klart det regnet. Det visste vi jo!

Men det er flott på sjøen, og stille og rolig i havna. Har laget en liten videosnutt for dere som holdt dere hjemme - og kanskje for dere som var ute også....

Videoen , redigert en sen nattime i Horten gjestehavn,finner du her:

 

MorMajor

 

med hilsen

ter-av

Redigert av ter-av (see edit history)

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Link to post
Share on other sites

Jeg er også en som synes det er det å VÆRE i båten som er trivelig, samme om det regner.....

Yngste matros (7 år) og jeg bare MÅTTE ha en tur så vi overnattet på Ø-Bolærne fra fredag til lørdag.

Der ute var det trafikk :sailing: Ca 30 båter i gjestehavnen (som blir bra) og ferjer "hele tiden".

Så en Viknes med vimpel (Frid?) , men rakk ikke å hilse før han dro . Trodde også at jeg så MorMajor på vei inn til Bolærne ved halv 2 tiden lørdag, men det var tydeligvis feil......

Ord for dagen: Spis en rå Fjesing til frokost.....så skjer det i alle fall ikke noe verre DEN dagen....

Link to post
Share on other sites

:lol::lol: Og til dere som ikke tok sjansen i går - nå skinner sola nydelig i havna. Temp-viser'n viser 27 grader (riktignok på solsiden) og det er vindstille. :lol: Og dermed er det vel på tida å koble av nettet ,vil jeg tro....

 

ter-av

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...