ter-av Startet 4.Juni.2005 Del på Facebook Startet 4.Juni.2005 (redigert) Klart det regnet. Det visste vi jo! Men det er flott på sjøen, og stille og rolig i havna. Har laget en liten videosnutt for dere som holdt dere hjemme - og kanskje for dere som var ute også.... Videoen , redigert en sen nattime i Horten gjestehavn,finner du her: MorMajor med hilsen ter-av Redigert 5.Juni.2005 av ter-av (see edit history) Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
kapptein Svart 5.Juni.2005 Del på Facebook Svart 5.Juni.2005 Takk for fersk og fin video! Det er nå sommeren begynner... Sitér dette innlegget Mjøssamlingene Link to post
Avmønstret4 Svart 5.Juni.2005 Del på Facebook Svart 5.Juni.2005 Takk for stemningsbilder/lyd! Dere er flinke til å få oss andre som er på jobb eller andre steder langt fra sjøen, til å drømme oss bort. Uansett vær (eller ikke vær) Mvh Sitér dette innlegget Link to post
Atco Svart 5.Juni.2005 Del på Facebook Svart 5.Juni.2005 Jeg er også en som synes det er det å VÆRE i båten som er trivelig, samme om det regner..... Yngste matros (7 år) og jeg bare MÅTTE ha en tur så vi overnattet på Ø-Bolærne fra fredag til lørdag. Der ute var det trafikk Ca 30 båter i gjestehavnen (som blir bra) og ferjer "hele tiden". Så en Viknes med vimpel (Frid?) , men rakk ikke å hilse før han dro . Trodde også at jeg så MorMajor på vei inn til Bolærne ved halv 2 tiden lørdag, men det var tydeligvis feil...... Sitér dette innlegget Ord for dagen: Spis en rå Fjesing til frokost.....så skjer det i alle fall ikke noe verre DEN dagen.... Link to post
ter-av Svart 5.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2005 Og til dere som ikke tok sjansen i går - nå skinner sola nydelig i havna. Temp-viser'n viser 27 grader (riktignok på solsiden) og det er vindstille. Og dermed er det vel på tida å koble av nettet ,vil jeg tro.... ter-av Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.