Mjøsfarer Startet 27.Mai.2016 Del på Facebook Startet 27.Mai.2016 Hei folkens. Jeg vurderer å kjøpe en båthenger i Vestfold, og da må den transporteres til Hamar. Forslag til noen som kan gjøre det til en fornuftig pris? Hvis noen har tanker rundt hvor mye det vil koste, så spytt ut. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 27.Mai.2016 Del på Facebook Svart 27.Mai.2016 Legg den oppe på en båt eller bilhenger. Hvis du ikke har eller vil leie tenker jeg det vil koste 2-3 tusen. Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 27.Mai.2016 Del på Facebook Svart 27.Mai.2016 Kommer an på størrelsen, men er den slm en "vanlig" båthenger, hadde jeg kjørt den hjem selv. Kjøp en slik bjelke med lys på biltema og trekk hjem. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Mjøsfarer Svart 27.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2016 Blir nok mer knotete enn jeg fryktet. Er ca 10 meter lang og 3,5 bred i følge selger. Mistenker at frakten blir like dyr som hengeren, og da blir neppe aktuelt. Ut fra det jeg ser av selger så er det traktorkrok på den, og å kjøre traktor så langt frister mindre.. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 27.Mai.2016 Del på Facebook Svart 27.Mai.2016 Du kan ikke trekke den lovlig på veien. Hvis den er 3,5 meter bred og udelbar vil den heller ikke la seg transportere på lastebil eller henger på fornuftig vis. Sitér dette innlegget Link to post
Mjøsfarer Svart 28.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mai.2016 Med den bredden ser det ut til at hele prosjektet er håpløst. Synd, for jeg kunne fått en god henger til en bra pris! Sitér dette innlegget Link to post
skhauge Svart 28.Mai.2016 Del på Facebook Svart 28.Mai.2016 Skru av hjul så er du kanskje ned i 3 meter? Fraktet min vogn som eg bygget i høst. Den kom ned i 3 meter uten hjul. La den på lastebil. Sett euro paller på høy kant så den ligger skrått. Men det vil jo koste. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.