Harald- Posted June 5, 2005 Share Posted June 5, 2005 Gikk på maskinistskolen for noen år siden, og der var jeg bort i et lite program som jeg mener heter noem med Crocodile. Dette var et lite simuleringsprogram med diverse komponenter du hentet ned fra siden på slkermen, og tegnet forbindelse mellom disse, samt at du da kunne simulere med spenninger etc. Noen som har sett dette på nettet? Quote Link to post
NilsPils Posted June 5, 2005 Share Posted June 5, 2005 (edited) Prøv her. Hvis du søker (Google) på "crocodile simulator" finner du mange adresser. Edited June 5, 2005 by NilsPils (see edit history) Quote Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
eysteind Posted June 5, 2005 Share Posted June 5, 2005 Multisim er også eit greit program. Her kan du legge inn dov. komponeter, simulere det, og så kan du koble opp måleinntrumenter ol, Quote Link to post
Sinus_nor Posted June 5, 2005 Share Posted June 5, 2005 Bruker EWB - Electronic Work Bench på skolen der jeg underviser. Quote Link to post
Recommended Posts