Solux24 Startet 28.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 28.Mai.2016 Har tatt ut diesel tanken for å reparere en lekasje. Har dere noen tips for noen gode produkter som kan brukes til å rense ut tanken med. Har desverre ikke mannhull/inspeksjonsluke på tanken som det mår være noe som kan helles på og så tappes av. Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 28.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2016 Når du først har tanken ute ville jeg benyttet sjansen til å lage en inspeksjonsluke. Det blir helt sikkert bruk for å gjøre rein tanken flere ganger. Sitér dette innlegget Link to post
skhauge Svart 28.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2016 Kjøp et slikt plast lokk som maritim har. Det kan du skru/vri ut da underste del har en utsparing. Eg renset i dag min tank. Brukte vakuum olje suger og fikk ut 7dl vann fra bunn tank. Det tok vel ca 30 min da det er raskt å komme til. Sitér dette innlegget Link to post
Solux24 Svart 29.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2016 (redigert) er det sånn dere tenker på https://www.maritim.no/search?action=search&q=inspeksjonsluke er vel bare å borre ut med hullsag og skrufast (eller bare tech7) den ytre ringen Redigert 29.Mai.2016 av Solux24 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
skhauge Svart 29.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2016 (redigert) 8018-03, men uten hull for giver har eg. Den er genial. Lurer på om det var 115mm hullsag eg brukte. Tec 7 skal du la være. Her er o-ringer som tetter. Dermed lett å ta av. Redigert 29.Mai.2016 av skhauge (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
HansO Svart 29.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2016 Laget en slik i min tank for å komme til bak skvalpeskottet. Har fungert aldeles utmerket i flere år. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.