Trønderbygger Startet 28.Mai.2016 Del på Facebook Startet 28.Mai.2016 Som emne sier finnes det båter med påhenger og badeplatform? I 14 - 17 fots klassen ? Søkt men ikke funnet noe Sitér dette innlegget Link to post
strawberry Svart 28.Mai.2016 Del på Facebook Svart 28.Mai.2016 (redigert) Skjønner hva du spør om, men hvorfor ikke sette på noe fint selv? Ser ut til at både Sea-Sea og Maritim - katalogen har mye fint å by på! Sjekk gjerne ut på nettet! (som du har gjort antakelig), rart om du ikke finner noe som egner seg? Redigert 28.Mai.2016 av strawberry (see edit history) Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er, bare jeg er i båten! Link to post
HansO Svart 28.Mai.2016 Del på Facebook Svart 28.Mai.2016 Finnes muligens norske forhandlere, ellers kan du bestille via e-bay. http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.TRS0&_nkw=Outboard+Swim+Platform&_sacat=0 Sitér dette innlegget Link to post
Trønderbygger Svart 28.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mai.2016 Får se om det blir en i tre☺ ,er ikke så stor fan av stål på badeplatform men men i verstee fall så er det mulig jeg bygger en i glassfiber på båten før jeg kommer for langt med denMå jeg ha den påvannet engang for å få vannlinjen korekt ?eller kan det beregnes ?båten er nemlig ikke ferdig byggetvinter prosjekt Selvbygd båt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.