colabrus Posted June 5, 2005 Share Posted June 5, 2005 Jeg har eit OMC cobra drev. Jeg såg at ledningen til trim senderen (jeg antar det er det)var tert bort. Spørsmålet mitt er: Trenger jeg den? Kan jeg kjøre uten? Hva gjør den senderen/armen? mvh: Colabrus Quote Link to post
Havgaper Posted June 5, 2005 Share Posted June 5, 2005 Akkurat det samme har skjedd på min trimsender også. Vet heller ikke om den er til noe Havgaper Quote Link to post
Whistler Posted June 5, 2005 Share Posted June 5, 2005 Trimsenderen forteller trimindikatoren (instrumentet) hvor drevet står i forhold til loddrett. Mulig at den også gir signal til trim-limit switchen. Det kan du prøve ved å se om du får trimmet drevet helt opp til trailerposisjon med "up" knappen.(forutsatt at spaken har en egen knapp for "trailer"/tilt). Quote Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Recommended Posts