sjomann220 Startet 29.Mai.2016 Del på Facebook Startet 29.Mai.2016 Hei! Har prøvd å googlet meg fram til størrelse på kjølevassinntak til Sjømann 22 uten hell. Er det noen her inne som vet hvilken størrelse jeg burde kjøpe? Motoren som står i er en Yanmar 2QM15G. Mvh Sjømann 220 Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 29.Mai.2016 Del på Facebook Svart 29.Mai.2016 (redigert) Hvis du måler der slangen går inn på sjøvannspumpen finner du dimensjonen. Redigert 29.Mai.2016 av Gudrun (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sjomann220 Svart 29.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2016 Jeg er i Kina nå på jobbreise, så det blir litt vanskelig! Skal hjemom en liten uke i juni, så tenkte derfor å bestille alt klart til jeg kommer jeg så får jeg båten på vannet i den perioden jeg er hjemme! -Jeg har nå googlet meg frem til et svar på at innvendig diameter på kjølevannsslangene er 13mm, og dette må jo bety at det er samme diameter på den som går i fra inntak til pumpe også? Stemmer ikke dette? Omregnet til tommer så blir vel 13 mm ca 1/2" ? Mvh Sjomann 220 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.