Kaffelars Svart 19.Juni.2016 Del på Facebook Svart 19.Juni.2016 En ren børstebro i dynamoen er jo veldig greit, om lett tilgjengelig til din modell. Gjøre modifiseringen med tilsvarende kontakter/kabelsko som den originale, så har man originaloppsett i backup skulle Murphy slå til en gang på en langtur. Så kan man kan reversere opplegget på en halvtimes tid, istedet for halve skjegget eller mer i postkassa uten lading.. Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 19.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juni.2016 Tror det eller ei, Jori, jeg er bare opptatt av å ha fokus på det du sier. Bare for å nevne det, en som spør per e-mail og ikke får svar burde bare spørre en gang til. Uansett hvor. Jeg tror altså ikke noe på det at du spurte to ganger og ikke fikk svar på noen av mailene. Men i tillegg har du nå fått all informasjon du spurte om opprinnelig. Spesiell siden du kan både engelsk og tysk burde du har mer informasjon tilgjengelig enn alle andre. Så kunne man lure på hva mer en kunne trenge og undersøke? Men i innlegget ovenfor leser jeg også noe mer, både teknisk og om din holdning. Så ønsker jeg lykke til videre med begge delene og en både god og lang sommer. Jørg Har bare spurt en gang, ikke sagt noe annet heller, da misforstår vi hverandre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.