Windy37GM Startet 29.Mai.2016 Del på Facebook Startet 29.Mai.2016 Heisann Wallasen (dieselfyrt) min fusker noe ille, så som siste forsøk bytter jeg fra diesel til Fritidsparafin :-) Men da trenger jeg tilførselsrøret. Fant et bilde på nettet: Den grå greia med fuelrøret trenger jeg. jeg har fuelrør, filter finner jeg et-eller-annet, men den grå korken hadde vært kjekk å ha :-) None som vet hvor jeg kan få fatt i en slik? mvh Windy37GM Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Wallas Service Svart 29.Mai.2016 Del på Facebook Svart 29.Mai.2016 Jeg har Ikke bare den grå korken, men også fuelslange og filter om ønskelig. Drop meg en beskjed på IM/e-post i løpet av kvelden, så går det i posten i morgen Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.