Bamse_65 Startet 30.Mai.2016 Del på Facebook Startet 30.Mai.2016 I fjor sommer slet jeg en del med økt gasspådrag på min Volvo 3.0. Ved rolig kjøring gikk motor jevnt og fint, men ved større gasspådrag, døde den ut etter 1-2 sekunder. Jeg kunne slå ned hastigheten med en gang og motor gikk tilbake til rolig og jevn gange. I dag står båten på land, og når jeg starter den nå, virker det som om motoren går så lenge det er bensin i forgasseren som jeg kan pumpe opp med gasshåndtaket. Motoren går i noen sekunder så dør den ut. Jeg kan deretter pumpe på nytt med gasshåndtaket, starte opp og motor går i noen få sekunder. I fjor skiftet jeg bensinfilter, uten at det hjalp nevneverdig. Kan det være at; - fuel-pumpen er gåen ? Stopper den helt, eller blir den svakere og svakere ? - Kan bensintilførsel være tett og renses på noen måte ? Er det noen av dere båtkyndige som har noen forslag ti løsning på problemet ? mvh Terje Hopstad Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 30.Mai.2016 Del på Facebook Svart 30.Mai.2016 Avleiringer i forgasseren. Den trenger rens. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.