Jump to content

Henteturer Bergen Arendal i morgen

Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

For en nydelig båt!! Eierne går virkelig glipp av ne flott tur og en fin måte å bli kjendt med sin båt på!

God tur og lykke til!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Ska fylle diesel i Bekkjarvik. Ser det er to steder på navionics. Hvilke er best?

Planen var å fylle der. Men kan jo hende dere her borte vet bedre. ?

Her ligger vi nå.

bilde

Venter på klarsignal fra banken

bilde

Endelig ble det Bobåt

Moro å følge henteturene dine, begynner å bli erfaren transportør nå. Nesten så jeg vurderer kjøp av ny jolle / gummibåt type 3 meter/ 9,9hk på Vestlandet bare for å se hvor grensene dine går.............. :smiley:

Riktig god tur må du ha!

Moro å følge henteturene dine, begynner å bli erfaren transportør nå. Nesten så jeg vurderer kjøp av ny jolle / gummibåt type 3 meter/ 9,9hk på Vestlandet bare for å se hvor grensene dine går.............. :smiley:

Riktig god tur må du ha!

Ehh..la det nå hvertfall være en ti fots.. ??? Redigert av Bjørn Løvjomås (see edit history)

Endelig ble det Bobåt

Ja, ser linken jeg postet til Lie ikke virker. Den må manuelt kopieres/limes inn i adressefeltet i nettleseren for at den skal virke.

Ellers er under Askøybroen (på Askøysiden) godt alternativ. NB! Bruk i så fall den inne på kaien. (EN590). Den på holmen utenfor, selger MGO.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...