Jump to content

Henteturer Bergen Arendal i morgen

Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Sitter med en følelse at jeg har vært heldig som fant Bjørn til å frakte båten hjem . Jeg er strålende fornøyd så langt med hvordan denne turen har gått . Dessverre hadde jeg ikke mulighet å være med !!! Skal noen ha flyttet båt så kan jeg trygt anbefale Bjørn !!!!! Gleder meg veldig å få smykket hjem til Arendal!

Hei, rainert!

Gratulerer så mye med en fantastisk flott skute!

Du kan absolutt stole på følelsene dine, for du kunne knapt funnet bedre mann til å hente båten fra Bergen. Bjørn er det nærmeste man kommer lommekjent på den strekningen.

Jeg ser du har vært medlem på Båtplassen i nokså nøyaktig 6 år, men har "bare" 4 innlegg så langt. Det håper jeg du gjør noe med. Vi som har fulgt med på turen, har føler vi en liten "eierandel" i båten, og håper på oppdateringer om hvordan den har det. :yesnod:

Det gjør ingenting om den får seg en tur tilbake til Bergen igjen heller.

Ønsker deg en superfin båtsommer! :seeya:

Gratulerer Rainer. Da fikk du endelig Storebroren din. :thumbsup: Det blir jo selvsagt mye mas om at dette er en klassiker osv, men det får gå. Heldigvis går min litt fortere enn din. Også har jeg heldigvis ikke røde gardiner. Det passer seg ikke i en båt, og spesielt ikke i en klassiker. :lol: Men dette har vi jo snakka om. :cheers:

Redigert av finnmarken (see edit history)

Gratulere Rainert! fantastisk flott eksemplar!  Selv synes jeg 31 Adriatic er flotte klassikkere med tidløs design, men ofte gamle 40 motorer. Storebro er flotte kvalitetsbåter som står deg veldig bra blandt dagens tuppervaredesign tross alt! Fortjener sitt stell og Det er en klar fordel med moderne fremdriftsmaskineri og styring

Takk for en fin hentetråd Bjørn! Lykke til!!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Tusen takk for at jeg fikk lov å hente dette smykke av en båt. Når jeg tok den inn gjennom elva i Arendal kunne jeg høre flere som hvisker å pekte på en flott båt. Absolutt en båt å være stolt av.

Tusen takk til matrodskipperstyrmann som ble med fra Stavanger. Det er alltid godt å være to ombord.

Tusen takk til dere som følger her på Bp. Som vanlig er det en stor støtte å ha dere i ryggen. Det kan ikke måles i penger.

Takk for alle hyggelige ord i etterkant av turen. Det varmer en enkel sjel fra Ændal

bilde

Endelig ble det Bobåt

Båten hadde noen gode motorer. De var svært villige på alle turtall. Meget behagelig med elektroniske spaker. Lite vibrasjon. Skulle kanskje ønske meg litt mer marsjfart. Men slik er det vel uansett hvor fort det går.

Lagt til: tusen takk for hyggelig kommentar.

Redigert av Bjørn Løvjomås (see edit history)

Endelig ble det Bobåt

Jøss, her hadde du opprettet hentetråd og båten er ferdig hentet før jeg får med meg tråden. "Express-Bjørn"  :thumbsup:

Flotte bilder forresten !

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Ja, gikk unna denne turen her gitt. KNALLKJEKT som vanlig å følge disse trådene, og venter spent på neste hente-tråd :yesnod:  :yesnod:

Gratulerer også til Rainert med en KNALLFIN skute!!

b89c4711-b1e3-4407-804c-73cb716c3bf6.png

Medlem av

Princess Yachtklubb Vestlandet, Kongelig Norsk Båtforbund, Redningsselskapet

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...