Wannskrækk Startet 1.Juni.2016 Del på Facebook Startet 1.Juni.2016 Hei. Jeg har en Yanmar YM 30 som lekker kjølevann, sannsynligvis fra saltvannspumpa (vanskelig å lokalisere 100% sikkert). Jeg er på utkikk etter verksted/mekaniker som kan komme til en brygge, helst innenfor Drøbak, gjerne Vippetangen eller Oppegård båtforening. Vil gjerne ha innspill i forhold til lekkasjen og, hvis noen har lignende erfaring. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 1.Juni.2016 Del på Facebook Svart 1.Juni.2016 Ta bilder og legg ut her, så kan det fort tenkes at det kan løses. Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 1.Juni.2016 Del på Facebook Svart 1.Juni.2016 Krogsrud marine service Sitér dette innlegget Link to post
Wannskrækk Svart 3.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juni.2016 Takk for tips. Jeg klarer ikke å legge ut bilder akkurat nå; båten er langt unna, eller jeg er langt unna båten.. Er det eventuelt noen som har flere tips i forhold til mobil mekaniker? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.