Guest Avmønstret# Startet 1.Juni.2016 Del på Facebook Startet 1.Juni.2016 Har stort sett gammelt utstyr ombord og både vinsj og autopilot har sin variant av "fjernkontroll", dvs med kabel. Ja det fungerer på en måte, dvs bedre enn uten men en trådløs dings kunne vært svært hendig når jeg seiler alene. Og i praksis så er det vel bare to bryterposisjoner på begge. Dvs opp og ned for vinsj og sb-bb for autopiloten (ja den har noen andre funksjoner, men det er dette jeg er ute etter). Burde vel egentlig være en enkel sak å koble til et par reeler som kobler trådløst til en fjernkontroll som kan styre to enheter? ------- Noen som har gjort noe tilsvarende og evt har noen kjøpstips og erfaringer å dele? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 1.Juni.2016 Del på Facebook Svart 1.Juni.2016 (redigert) Usikker på autopiloten. Min Raymarine trådløse fjernkontroll har 4 knapper, styrbord og babord, auto og standby. Kort trykk = 1 grad, langt trykk = 10 grader. Redigert 1.Juni.2016 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 1.Juni.2016 Del på Facebook Svart 1.Juni.2016 Min er en Navico, mener at den gir på så lenge jeg holder knappen inne. Men da når jeg ikke går i "auto" modus, da driver den med andre greier :-) Tror kanskje den slår.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.