simon_a Startet 1.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 1.Juni.2016 Jeg finner ikke forhandler av VDO instrumenter i Norge. Jeg er ute etter Allentare Teak serien. Turteller, tank og voltmeter. Sitér dette innlegget Jo mer det bråker, dess gladere jeg blir! 2-takt er best! Zippen skal hete -Slick-.. Link to post
Lady B Svart 1.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Kellox er importør.(Kellox.no) Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 1.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Kellox var importør. Nå er det Sleipner Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Jørn Kynningsrud Svart 2.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2016 (redigert) Ta kontakt med Autodata i Sarpsborg. De selger alt fra VDO. Har handlet mye der selv, og de er meget behjelpelige og har gode priser. www.autodata-as.no Redigert 2.Juni.2016 av Jørn Kynningsrud (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
simon_a Svart 2.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2016 Da har jeg sendt en forespørsel til autodata. Da er det bare å vente å se... Sitér dette innlegget Jo mer det bråker, dess gladere jeg blir! 2-takt er best! Zippen skal hete -Slick-.. Link to post
simon_a Svart 6.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2016 Autodata kunne ikke hjelpe meg med Allentare Teak instrumenter.. Da er det ut på leting igjen... Sitér dette innlegget Jo mer det bråker, dess gladere jeg blir! 2-takt er best! Zippen skal hete -Slick-.. Link to post
Windy37GM Svart 7.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2016 Mekonomen hadde før ihvertfall? Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.