simon_a Posted June 1, 2016 Share Posted June 1, 2016 Jeg finner ikke forhandler av VDO instrumenter i Norge. Jeg er ute etter Allentare Teak serien. Turteller, tank og voltmeter. Quote Jo mer det bråker, dess gladere jeg blir! 2-takt er best! Zippen skal hete -Slick-.. Link to post
Lady B Posted June 1, 2016 Share Posted June 1, 2016 Kellox er importør.(Kellox.no) Quote Link to post
Wallas Service Posted June 1, 2016 Share Posted June 1, 2016 Kellox var importør. Nå er det Sleipner Quote Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Jørn Kynningsrud Posted June 2, 2016 Share Posted June 2, 2016 (edited) Ta kontakt med Autodata i Sarpsborg. De selger alt fra VDO. Har handlet mye der selv, og de er meget behjelpelige og har gode priser. www.autodata-as.no Edited June 2, 2016 by Jørn Kynningsrud (see edit history) Quote Link to post
simon_a Posted June 2, 2016 Author Share Posted June 2, 2016 Da har jeg sendt en forespørsel til autodata. Da er det bare å vente å se... Quote Jo mer det bråker, dess gladere jeg blir! 2-takt er best! Zippen skal hete -Slick-.. Link to post
simon_a Posted June 6, 2016 Author Share Posted June 6, 2016 Autodata kunne ikke hjelpe meg med Allentare Teak instrumenter.. Da er det ut på leting igjen... Quote Jo mer det bråker, dess gladere jeg blir! 2-takt er best! Zippen skal hete -Slick-.. Link to post
Windy37GM Posted June 7, 2016 Share Posted June 7, 2016 Mekonomen hadde før ihvertfall? Quote Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts