Jomes Startet 2.Juni.2016 Del på Facebook Startet 2.Juni.2016 (redigert) Hei. Sitter på en en eldre kartplotter , en NAVMAN Tracker 5600. Vet ikke åssen brikke det sitter i den, men jeg mener å ha lest det sitter en c-map NT+. Stemmer det ? Det er vel ikke gjort noe på den ,verken på kartsiden, eller softwaresiden siden 2004 tenker jeg. hva finnes av utstyr / brikke slik at jeg kan få oppdatert kartplotterens software ? Eller hvordan er mulighetene får å få oppdtaert software, og hvordan gjør jeg det ? Hvordan er også mulighetene får å få kart til denne ? Skulle vel hatt fra Gøteborg til lista , sånn ca. Redigert 2.Juni.2016 av jomes (see edit history) Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
Faxen Svart 2.Juni.2016 Del på Facebook Svart 2.Juni.2016 Det er C-Map på den. Du får oppgradert kart flere steder, som forhandler C-Map. Manual finer du her:http://www.navmanmarine.net/navman-chartploter-manuals.html Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Jomes Svart 2.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2016 tusen takk, hvordan går jeg frem for å oppdatere programvaren?, da tenker jeg på software og ikke kartene, må jeg ha en kortleser eller noe? eller ligger disse oppdateringene sammen med kartene ? Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
tkpettersen Svart 2.Juni.2016 Del på Facebook Svart 2.Juni.2016 Hei! Jeg tror jeg har samme plotter som deg og lurer egentlig på det samme (fant jeg ut når jeg leste tråden din). Er dog litt usikker på om jeg har nøyaktig samme modellnummer. Her nevnes et firma i Egersund som driver med teknisk support. Forhåpentligvis kan de hjelpe. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.