Hans-Erik89 Startet 2.Juni.2016 Del på Facebook Startet 2.Juni.2016 Har en Nordkapp som jeg har vært så uheldig å ripet opp. Er det mulig for en amatør å fikse dette selv? Hvordan? Takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
trulsant Svart 2.Juni.2016 Del på Facebook Svart 2.Juni.2016 Så en video på hamnen.se angående dette. Kort fortalt, de brukte malingsskrape og skrapte vekk gelcoat rundt ripen til den var "borte", så sandpapir opp til 320, og deretter rubbing/polish. Så ganske brutalt ut, men ripen ble borteborte. Dersom den er gjennom gelcoat, er kanskje det å rense ripene/slipe dem litt, og fylle med topcoat/gelcoat sparkel, og deretter få det jevnt en vel så effektiv måte, og mindre brutal... TA Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 3.Juni.2016 Del på Facebook Svart 3.Juni.2016 (redigert) Stemmer, bortsett fra at jeg tror jeg kanskje ville droppet malingsskrape, det går kanskje raskere når man har håndlaget, men ser for meg at det fort kan gå "over styr". Evt. øve seg på et eller annet vrak først. Redigert 3.Juni.2016 av quantumduck (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.