Jump to content

Noen tips på flinke Mercruiser servicefolk i Bærum?

Hosse

Recommended Posts

Er vel snakk om 260hk?

Er ingen mekaniker, men regner med at jeg hadde klart å finne ut av det.

Er desverre veldig opptatt nå om dagen, men hvis du sender meg en melding med telefonnummeret ditt så skal jeg ringe dersom jeg er i Bærum (har plass på Lakseberget).

@bay_liner: Takk! Har prøvd å ringe de, men ikke fått svar. Prøvde å kjøre innom der også, men kom bare til Oksenøyveien 80 siden har det bommer.. Får prøve å finne frem dit i ettermiddag:-)

Det er en parkringsplass ril venstre - motsatt side av veien som en normalt må bruke. De holder til på nedsiden av bygget mot kaia i nærmeste delen.

Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... :yesnod:

Du kan kontakte disse og - muligvis Penta i tgangspunktet men kjenner sikker din motorisering og.

Holmen Brygge Motor AS

Fekjan 80
1394 Nesbru

Telefon: 66 84 50 04 (tast 2)
Mobil: 452 42 888

Mandag-fredag 09.00-16.00 

Motor og service: 

post@hbmotor.no

Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... :yesnod:

Holtekilen Motorbåtverksted (http://www.holtmotor.no/). Disse er autorisert på mercruiser. Litt vanskelig å nå på telefon til tider, men de har for min del levert som avtalt til avtalt pris. Holder til på Oksenøya.

Goodspeed

GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370,  Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2

Takk for alle tips! Har vært i kontakt med flere av de og flere andre. De aller fleste hadde 2 ukers ventetid.. Heldigvis fikk jeg tak i O.T Motor og Propellerservice. De dukket opp dagen etter og har gått over motoren allerede.