Hosse Startet 2.Juni.2016 Del på Facebook Startet 2.Juni.2016 Trenger sårt kjapp hjelp med en Mercruiser 5.0L MPI 360hk som henger på gir i Sandvika havn. Svært takknemlig for tips. På forhånd takk! Sitér dette innlegget Link to post
Donzi Svart 2.Juni.2016 Del på Facebook Svart 2.Juni.2016 Er vel snakk om 260hk? Er ingen mekaniker, men regner med at jeg hadde klart å finne ut av det. Er desverre veldig opptatt nå om dagen, men hvis du sender meg en melding med telefonnummeret ditt så skal jeg ringe dersom jeg er i Bærum (har plass på Lakseberget). Sitér dette innlegget Link to post
Bay_liner Svart 2.Juni.2016 Del på Facebook Svart 2.Juni.2016 Ebbestad Performance Oksenøyveien 85 1366 LYSAKER 67 53 39 11 / 911 10 028 Spesialister på Mercruiser Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
Hosse Svart 3.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juni.2016 @bay_liner: Takk! Har prøvd å ringe de, men ikke fått svar. Prøvde å kjøre innom der også, men kom bare til Oksenøyveien 80 siden har det bommer.. Får prøve å finne frem dit i ettermiddag:-) Sitér dette innlegget Link to post
Bay_liner Svart 3.Juni.2016 Del på Facebook Svart 3.Juni.2016 Det er en parkringsplass ril venstre - motsatt side av veien som en normalt må bruke. De holder til på nedsiden av bygget mot kaia i nærmeste delen. Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
Bay_liner Svart 3.Juni.2016 Del på Facebook Svart 3.Juni.2016 Du kan kontakte disse og - muligvis Penta i tgangspunktet men kjenner sikker din motorisering og. Holmen Brygge Motor ASFekjan 801394 Nesbru Telefon: 66 84 50 04 (tast 2)Mobil: 452 42 888 Mandag-fredag 09.00-16.00 Motor og service: post@hbmotor.no Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
Goodspeed Svart 6.Juni.2016 Del på Facebook Svart 6.Juni.2016 Holtekilen Motorbåtverksted (http://www.holtmotor.no/). Disse er autorisert på mercruiser. Litt vanskelig å nå på telefon til tider, men de har for min del levert som avtalt til avtalt pris. Holder til på Oksenøya. Sitér dette innlegget Goodspeed GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2 Link to post
KVIC Svart 6.Juni.2016 Del på Facebook Svart 6.Juni.2016 Jeg har god erfaring for noen år tilbake med Snarøen Båtservice, hyggelig og flinke karer. Åpent når alle de andre verkstedene hadde redusert feriebemanning. Sitér dette innlegget Link to post
Hosse Svart 6.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2016 Takk for alle tips! Har vært i kontakt med flere av de og flere andre. De aller fleste hadde 2 ukers ventetid.. Heldigvis fikk jeg tak i O.T Motor og Propellerservice. De dukket opp dagen etter og har gått over motoren allerede. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.