who cares Posted June 5, 2005 Share Posted June 5, 2005 (edited) Hei alle redere I min Windy 33 Mistral har jeg 2xKad42. å jeg lurer på noe med kompressorene, den ene kompr. lager en "blåselyd" ved innkobling slik som det skal være, men i den andre høres ikke den lyden så markert. Kompr kobler inn ( ser den kobler inn) men den typiske blåselyden er ikke så markert. Et annet tegn på at den kobler inn er at når båten går opp på plan drar den helt rett, hadde trodd at hvis den ene motoren ikke hadde eff. fra kompr hadde båten dratt til st eller bb side. Det er rett olje nivå på begge kompr. Det jeg lurer på er om noen har et fornuftig forklaring/svar på hva dette kan være. Edited June 5, 2005 by who cares (see edit history) Quote Link to post
håvar Posted June 5, 2005 Share Posted June 5, 2005 Har selv samme motorer. Kan det ikke være att du hører att reima slurer på den ene. Du kan jo ellers teste en igangen ved att du drar på turtall og ca ved 1600 omdr skal kompressoren koble inn. Da både høres det og syns på slangene att den lader. Quote Link to post
who cares Posted June 5, 2005 Author Share Posted June 5, 2005 Jeg får teste og røyklegge litt i havna i morra Quote Link to post
Recommended Posts