Hosse Startet 6.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 6.Juni.2016 Jeg er nødt til å få tatt ut drevet og skiftet shift gear wire denne uken. Båten står i Lakseberget i Sandvika, men mangler ramp og henger. Hvor kan jeg få lånt en plass til å få løftet den opp og lagret den på land i området? Ev hvis jeg får tak i henger, hvor kan jeg trekke den opp nå som plassen på Kalvøya er sperret av? Er det noen som har en 25 fots henger å låne ut en par dager mot betaling? På forhånd takk! Sitér dette innlegget Link to post
Ineqinn Svart 6.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2016 Hei, Båthenger får du leiet på Nesbru Tilhenger Service Tlf 66 84 51 14 E-post: post@ntsbrenderup.no Åpningstider: man-fred 8-17 lørdag 9-15 (påske-1 des) Besøksadresse: Nesbru Tilhenger Service AS Nesbruveien 84 1394 Nesbru Sitér dette innlegget Link to post
ttyridal Svart 6.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2016 Det er vel rampe både i Leangbukta og på Tangen (Asker seilforening). Tror det er en på Gyssestad også. Sitér dette innlegget Link to post
bare lek(k)er Svart 6.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2016 Er rampe på Gyssestad ja, den er riktignok avlåst med bom, men ta en tlf, eller stikk innom, så ordner det seg sikkert Trygve Sitér dette innlegget Link to post
westbas 89 Svart 6.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2016 Det er en fin rampe på solvik. Eller så kan du få løftet den opp på Gyssestad. Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 6.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2016 Holmen har en gratis rampe Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 6.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2016 Hvis du går inn på Finn.no og søker på tilhengere til salgs finner du en haug med annonser på utleie av båthenger. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Lingefan Svart 7.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2016 Blommenholm har vel også rampe? Sitér dette innlegget Lingefan Link to post
Hosse Svart 7.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2016 Takk! Googlet og fant kun Sandvika rampen som offentlig. Resten var kun for medlemmer. Får ta en liten ringerunde her merker jeg:-) Tusen takk for tips om havner og hengere! Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 7.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2016 (redigert) Takk! Googlet og fant kun Sandvika rampen som offentlig. Resten var kun for medlemmer. Får ta en liten ringerunde her merker jeg:-) Tusen takk for tips om havner og hengere! Da har du googlet feil.... Holmen er offentlig og åpen for alle. Her er liste over ramper i Oslofjorden: http://www.oslofjorden.com/ramper/ramper_akershus.html KK Redigert 7.Juni.2016 av KongKing (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Engers Svart 7.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2016 Oksenøya Marina har også rampe. Koster sikkert noen få penger, men der kan du få leie plass på land også tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
GVH1979 Svart 8.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2016 Hei Hosse. Jeg hadde tatt den opp ved Solvik som jo bare ligger noen padletak fra Lakseberget. Du kjøper poletter til bommen i båtbutikken og snakker du med "havnesjefen" får du sikkert ha båten stående på opplagsplassen der et par dager. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.