Jtk1 Posted June 7, 2016 Share Posted June 7, 2016 noen som sitter på tegning eller en forklaring på hvordan man renser disse? Quote Link to post
Stjernen ! Posted June 7, 2016 Share Posted June 7, 2016 https://www.google.no/search?q=manual+perkins+4.108&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=wSdXV5KdCIyA8Qf0sIjgCA Quote Link to post
Jtk1 Posted June 7, 2016 Author Share Posted June 7, 2016 jeg har manualen som ligger utpå forumet her, men der står det dysene må leveres til service vekstede! Quote Link to post
Ingar Posted June 7, 2016 Share Posted June 7, 2016 Fremgangsmåten er beskrevet i CAV tråden i arkivet.Om du skal gjøre noe selv så kan du teste stråle-formen, se innlegg 3, Det kan gjøres direkte på motoren uten spesialutstyr.I praksis har Perkins-manualen rett angående rens og overhaling, man skal være spesielt interessert og ha tilgang til ultralydrenser, verktøy for å stake opp kaldstartkanalen ++(Se samme innlegg for beskrivelse) Quote Link to post
Jtk1 Posted June 8, 2016 Author Share Posted June 8, 2016 ultralyd vasker har jeg, lurer dog på hvilken væske jeg skal bruke til dysene da de ikke skal i kontakt med vann. har også dysetester for åpningstrykk og sprøytebilde! Quote Link to post
Jtk1 Posted June 8, 2016 Author Share Posted June 8, 2016 Simple dyser dette, var på tide med en rens Quote Link to post
Recommended Posts