rapptor Startet 8.Juni.2016 Del på Facebook Startet 8.Juni.2016 Noen som vet om det er mulig å skaffe slike beslag, som på bildet, til badestigen på min Scand 25 Classic? De nederste beslagene er knekt av etter 30 år med bruk og det hadde vært veldig greit å fått erstattet de igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Jangul Svart 8.Juni.2016 Del på Facebook Svart 8.Juni.2016 Hør med Agderboat kanskje? de som har Scand nå... Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv 1874 Svart 8.Juni.2016 Del på Facebook Svart 8.Juni.2016 Jeg kjøpte en dobbelt kobling til badetrappen min hos Aktiv Marine på Åråsen, mulig de har det du skal ha også. Sitér dette innlegget Link to post
rapptor Svart 8.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2016 Takk, skal sjekke med begge, men er det noen andre som vet om slike beslag til badestige? Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv 1874 Svart 8.Juni.2016 Del på Facebook Svart 8.Juni.2016 Dette er beslag som er poppet på, og som sørger for å holde den nedre delen fast når stigen er oppslått? Sitér dette innlegget Link to post
rapptor Svart 8.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2016 Ja det som er knekt av er nede på den delen som er fast på båten. Den løse delen sklir opp og ned på rørene til den faste stigen og blir holdt på plass med disse 4 beslagene. Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv 1874 Svart 8.Juni.2016 Del på Facebook Svart 8.Juni.2016 Kan du bruke slike fra Biltema? http://images.biltema.com/PAXToImageService.svc/product/large/2000032576 Sitér dette innlegget Link to post
rapptor Svart 8.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2016 Nei de fra biltema prøvde jeg, men da gikk ikke stigen opp og ned, klipset stoppet i trinnet. Rekner med jeg må til et verksted som kan bøye stål for dette, er nok ikke å oppdrive i markedet lenger. Tenker badestigen er original fra 1982. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 9.Juni.2016 Del på Facebook Svart 9.Juni.2016 Nei de fra biltema prøvde jeg, men da gikk ikke stigen opp og ned, klipset stoppet i trinnet. Rekner med jeg må til et verksted som kan bøye stål for dette, er nok ikke å oppdrive i markedet lenger. Tenker badestigen er original fra 1982. Ser for meg at det ikke er så lett å bøye til. For meg ser det ut som to halvdeler av et rør som er sveiset sammen. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
rapptor Svart 9.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2016 Har nå vært i kontakt med Agderboat og de skal lage nye, satser på at det skal gå bra, skal se å få avsluttet denne tråden med nye beslag. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.