Jump to content

Beslag til badestige, noen som vet?

rapptor

Recommended Posts

Noen som vet om det er mulig å skaffe slike beslag, som på bildet, til badestigen på min Scand 25 Classic? De nederste beslagene er knekt av etter 30 år med bruk og det hadde vært veldig greit å fått erstattet de igjen.

bilde

Ja det som er knekt av er nede på den delen som er fast på båten. Den løse delen sklir opp og ned på rørene til den faste stigen og blir holdt på plass med disse 4 beslagene.

Nei de fra biltema prøvde jeg, men da gikk ikke stigen opp og ned, klipset stoppet i trinnet. Rekner med jeg må til et verksted som kan bøye stål for dette, er nok ikke å oppdrive i markedet lenger. Tenker badestigen er original fra 1982.

Nei de fra biltema prøvde jeg, men da gikk ikke stigen opp og ned, klipset stoppet i trinnet. Rekner med jeg må til et verksted som kan bøye stål for dette, er nok ikke å oppdrive i markedet lenger. Tenker badestigen er original fra 1982.

Ser for meg at det ikke er så lett å bøye til. For meg ser det ut som to halvdeler av et rør som er sveiset sammen.

Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten Saowanee
Jeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................