Jump to content

Gaupen båthenger, opptil 16 fot, stjålet i Grimstad

R_Arendal

Recommended Posts

På lørdag skulle jeg bruke båthengeren, men oppdaget at den var stjålet - kjempesurt!

En mager trøst er at bøyle med skilt og baklys ligger innelåst hjemme, og at vinsjfestet er litt skjeivt som følge av at den stod for lenge med en 14 fots jolle som ble fylt med vann mens den stod i en skrå bakke for noen år siden.

Jeg hadde låst den med brakett og latt den stå inni noe kratt bak jolla på båtopplagsplassen til boligområdet hvor jeg bor siden det egentlig ikke er lov å ha båter rundt husene her i Grimstad.

Jeg har anmeldt forholdet, så hvis noen får tilbud om å kjøpe en ca 10 år gammel Gaupen båthenger (med sorte plastskjermer over hjulene og sorte ruller som båten ruller på) for båter opp til 16 fot som mangler lys/skiltholder, og som har litt skjevt/lealøst vinsjfeste med grå stropp i vinsjen som er skadet på kantene som følge av at stroppen har vært borti tannhjulene på vinsjen, kan det være lurt å sjekke chassisnummeret slik at man ikke kjøper tyvegods!

Det er nesten så jeg vurderer å melde meg inn i facebook for å prøve å starte en aksjon for å få folk til å hjelpe meg se etter den.

Dessverre var den ikke forsikret, men siden den var så gammel hadde jeg vel uansett ikke fått noe igjen på forsikringen selv om den var veldig hel og fin bortsett fra det med vinsjholder/stropp.

Chassisnummeret på hengeren er forresten: IXAA0516X5F204444

Hvis noen kommer over den, tar jeg gjerne imot tips om hvor den er...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...