Jump to content

Strømstad med gutt på 7år.. Tips? Eventuelt andre mål

Raymond Romsdal

Recommended Posts

Strømstad funker bra det også, 7 åringen kommer sikkert til å like det. Legger du deg i ytre havna er det rolig i forhold til festing etc. Kan du gå å bade ut på holmen som det er bryggeforbindelse til. Om det er for kaldt i vannet er det innendørs basseng rett ved indre gjestehavna. Men det er klart det er mye mer idylisk på koster.

Jeg ville nok valgt koster ja.. Hadde selv en far og sønn tur med gutten min sist helg, han er 9år. Vi var på norske siden, men uthavn var det mest spennende, utforske ny øyer.. Koster har også restauranter. Bohuslen har mange flotte uthavner  syd for Strømstad, men da ligger man mere for seg selv, uten tilbud på land.. Grebbestad er også en koseligere om man vil ha mere tilbud på land..

Vist du skal til koster får du gratis tv noen minutter på lørdag.

Jeg har tenkt meg dit med frua og 2 unger

Til lørdag, tv er meg når jeg skal legge til ??

Har forferdelig lite erfaring så det kan bli bra tv vist du er heldig og jeg har uflaks ?

Sjekk ut Daftö camping også, rett innenfor Strømstad. Badeland og mye moro for en 7-åring. Feriemaskin, men kan gi en annerledes båtopplevelse. Vi la oss på en av holmene utenfor, og tok jolla inn til Daftø, men det er muligheter for å legge til på campen også uten at jeg har undersøkt det veldig. http://www.dafto.se

Hørte med et vennepar som dro til koster forrige helg, de klarte ikke å komme inn på koster da det var smekkfullt.

Greit å ha en rute å ta vist det er fult til helgen også.

Regner med at vi tar turen opp svenskekysten vist det er det.