Raymond Romsdal Startet 8.Juni.2016 Del på Facebook Startet 8.Juni.2016 Vurderer Strømstad til helga men, usikker på om det er noe for en gutt på 7? Eventuelt andre plasser som er bra for en på 7.. Startpunkt sandefjord Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 8.Juni.2016 Del på Facebook Svart 8.Juni.2016 Dra ut til Syd-Koster istede, lei en sykkel, bad på stranda, mini-golf etc.. Det er resturanter hvis mor og far ikke vil lage mat, flere steder å ligge. Sitér dette innlegget Link to post
Tropic1 Svart 8.Juni.2016 Del på Facebook Svart 8.Juni.2016 Strømstad funker bra det også, 7 åringen kommer sikkert til å like det. Legger du deg i ytre havna er det rolig i forhold til festing etc. Kan du gå å bade ut på holmen som det er bryggeforbindelse til. Om det er for kaldt i vannet er det innendørs basseng rett ved indre gjestehavna. Men det er klart det er mye mer idylisk på koster. Sitér dette innlegget Link to post
Raymond Romsdal Svart 8.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2016 Da vurdere vi koster istede :) er bare far og sønn.. Så kan vi grille det så kan far lage det :) men, Resturant er kos Sitér dette innlegget Link to post
R.O Svart 8.Juni.2016 Del på Facebook Svart 8.Juni.2016 Jeg ville nok valgt koster ja.. Hadde selv en far og sønn tur med gutten min sist helg, han er 9år. Vi var på norske siden, men uthavn var det mest spennende, utforske ny øyer.. Koster har også restauranter. Bohuslen har mange flotte uthavner syd for Strømstad, men da ligger man mere for seg selv, uten tilbud på land.. Grebbestad er også en koseligere om man vil ha mere tilbud på land.. Sitér dette innlegget Link to post
TerjeØ Svart 8.Juni.2016 Del på Facebook Svart 8.Juni.2016 Vist du skal til koster får du gratis tv noen minutter på lørdag. Jeg har tenkt meg dit med frua og 2 unger Til lørdag, tv er meg når jeg skal legge til ?? Har forferdelig lite erfaring så det kan bli bra tv vist du er heldig og jeg har uflaks ? Sitér dette innlegget Link to post
Raymond Romsdal Svart 8.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2016 Om jeg er dær står jeg klar på brygga :) om jeg ikke er ute av havna :) Sitér dette innlegget Link to post
EiSvIn Svart 9.Juni.2016 Del på Facebook Svart 9.Juni.2016 Sjekk ut Daftö camping også, rett innenfor Strømstad. Badeland og mye moro for en 7-åring. Feriemaskin, men kan gi en annerledes båtopplevelse. Vi la oss på en av holmene utenfor, og tok jolla inn til Daftø, men det er muligheter for å legge til på campen også uten at jeg har undersøkt det veldig. http://www.dafto.se Sitér dette innlegget Link to post
TerjeØ Svart 9.Juni.2016 Del på Facebook Svart 9.Juni.2016 Hørte med et vennepar som dro til koster forrige helg, de klarte ikke å komme inn på koster da det var smekkfullt. Greit å ha en rute å ta vist det er fult til helgen også. Regner med at vi tar turen opp svenskekysten vist det er det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.