Jump to content

Hvor ligge når det blir fullt i Bergen i helgen?

Goodspeed

Recommended Posts

Ser ut som det blir fullt i Bergen i helgen, antar dette vil gjelde både Vågen og Damgsgårdssundet. Jeg skal hente båten i helgen og skal på besøk i Bergen på returen, men det blir nok først godt utpå dagen på lørdag, så er stygt redd det blir fullt. http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Forventer-rundt-300000-feststemte-rundt-Vagen-3609822.html 

Er det noen greie andre gjestehavner som ligger i OK gang/taxi-avstand til sentrum om det viser seg å være helt fullt, type utover langs Sandviken eller lignende? Eller må man til Gravdal, Fagernes YC eller Askøy for dette? Eller om noen har en ledig kaiplass til leie i Sandviken for en natt så betaler jeg gjerne for det. :)

Goodspeed

GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370,  Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2

Båten skal hentes lørdag og transport og div til der båten ligger er allerede organisert, så å la den bli igjen er ikke et alternativ. Men da virker det som det bare får være å rett og slett se når jeg kommer og satsa på at det løser seg og I verste fall får bare turen gå videre. Det kan jo også tenkes at de går litt hardt ut om hvor fullt det blir for å forebygge litt også. Ellers takk for øvrige tips, de vil også sjekkes ut om det skulle være helt umulig å få plass i Vågen. Ser jo uansett ut til å bli en strålende dag for å hente båt, plass i Vågen underveis eller ei. :)

Long side på Statsraaden er vel kanskje ikke litt for mye å håpe på. :saint:

Goodspeed

GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370,  Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2

Tusen takk for tilbudet, Ask. Veldig generøst! Det kan godt være jeg takker ja til om det er fullt i byn (har sendt deg en IM).

Goodspeed

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...