Goodspeed Startet 9.Juni.2016 Del på Facebook Startet 9.Juni.2016 Ser ut som det blir fullt i Bergen i helgen, antar dette vil gjelde både Vågen og Damgsgårdssundet. Jeg skal hente båten i helgen og skal på besøk i Bergen på returen, men det blir nok først godt utpå dagen på lørdag, så er stygt redd det blir fullt. http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Forventer-rundt-300000-feststemte-rundt-Vagen-3609822.html Er det noen greie andre gjestehavner som ligger i OK gang/taxi-avstand til sentrum om det viser seg å være helt fullt, type utover langs Sandviken eller lignende? Eller må man til Gravdal, Fagernes YC eller Askøy for dette? Eller om noen har en ledig kaiplass til leie i Sandviken for en natt så betaler jeg gjerne for det. :) Sitér dette innlegget Goodspeed GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2 Link to post
Åsabu Svart 9.Juni.2016 Del på Facebook Svart 9.Juni.2016 Du kan prøve i Neptun båtforening.Ligger inne i store lungegårdsvann. Tror de har noen gjesteplasser. Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 9.Juni.2016 Del på Facebook Svart 9.Juni.2016 De har noen gjesteplasser for kunder nedenfor "Maritim" kan jo høre med dem siden ditt besøk er utenfor deres åpningstid likevel. Sitér dette innlegget Link to post
TB22 Svart 9.Juni.2016 Del på Facebook Svart 9.Juni.2016 bør visst styre unna vågen..http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Forventer-rundt-300000-feststemte-rundt-Vagen-3609822.html Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
M/S AIOLOS Svart 10.Juni.2016 Del på Facebook Svart 10.Juni.2016 Ville egentlig latt båten bli i hjemmehavn siden det faktisk ikke er mulig å finne plass i rimelig nærhet til sentrum. Sitér dette innlegget Link to post
Goodspeed Svart 10.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juni.2016 Båten skal hentes lørdag og transport og div til der båten ligger er allerede organisert, så å la den bli igjen er ikke et alternativ. Men da virker det som det bare får være å rett og slett se når jeg kommer og satsa på at det løser seg og I verste fall får bare turen gå videre. Det kan jo også tenkes at de går litt hardt ut om hvor fullt det blir for å forebygge litt også. Ellers takk for øvrige tips, de vil også sjekkes ut om det skulle være helt umulig å få plass i Vågen. Ser jo uansett ut til å bli en strålende dag for å hente båt, plass i Vågen underveis eller ei. :) Long side på Statsraaden er vel kanskje ikke litt for mye å håpe på. Sitér dette innlegget Goodspeed GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2 Link to post
Ask Svart 10.Juni.2016 Del på Facebook Svart 10.Juni.2016 Hei Ved Georgernes Verft på Nordnes ligg katamaranen min. Legg deg utanpå eller bak den. Hugs å fendra godt, då det kan vera litt sjø frå andre båtar. (Georgernes verft ligg rett nord for der Hurtigruta legg til.) Stille og roleg, og gangavstand til byen. Welcome to Bergen. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Goodspeed Svart 10.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juni.2016 Tusen takk for tilbudet, Ask. Veldig generøst! Det kan godt være jeg takker ja til om det er fullt i byn (har sendt deg en IM). Sitér dette innlegget Goodspeed GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.