merson Startet 10.Juni.2016 Del på Facebook Startet 10.Juni.2016 Hei! Jeg har en Pioner 14 Active og skal ha den i et naust som en kamerat har. Han har en noe eldre 15-16 foter. Det jeg håper noen kan gi meg tips om er hvordan vi kan løse opptrekket slik at begge båtene kan trekkes inn i naustet. Både han og jeg bruker båtene mye alene så vi er avhengige av å kunne trekke båtene helt inn. Det skal kunne gå å ha begge båtene i naustet. Naustet er ca 6,5 meter langt, ca 4,20 meter i bredden innvendig og døråpningen er ca 2,80 om jeg husker riktig. Min båt er 173 brei og 411 lang. Hans er 155 brei og ca 5 meter lang. Det vil si at det ikke er veldig mye plass å gå på når begge båtene er inne. Utfordringen blir å få trekt båten inn og ut til hver sin side uten for mye trøbbel. Hadde satt stor pris på om noen har gode og enkle tips for hvordan vi kan løse dette. I dag står det en manuel vinsj i naustet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.