Torsen67 Startet 10.Juni.2016 Del på Facebook Startet 10.Juni.2016 Har prøvd Astrup men der må man være bedriftskunde og de selger kun i hele plater. Jeg trenger kun 2 stk 750 x 750mm i 3mm tykkelse. Jeg bor på Kolbotn rett sør for Oslo, så det må heller ikke være for langt unna. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 10.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juni.2016 Har fått tips om Castor i Stanseveien. Noen som kjenner til de? Sitér dette innlegget Link to post
bergan01 Svart 10.Juni.2016 Del på Facebook Svart 10.Juni.2016 Generelt er det vanskelig for privatpersoner å kjøpe stål/alu. Anbefaler deg å ta kontakt med mekaniske verksteder, tror Tverli Sveiseservice i Enebakk skal være greie på salg til privatpersoner. Om du kjenner noen som jobber i et firma som har Rukki eller Norsk Stål som leverandør er det også en mulighet. Sitér dette innlegget Link to post
bare lek(k)er Svart 10.Juni.2016 Del på Facebook Svart 10.Juni.2016 Bauhaus på liertoppen har plater, dog usikker på størrelsen. .. Trygve Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 11.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juni.2016 Ok, skal ringe Bauhaus, Rukki og Norsk Stål til mandag. Sitér dette innlegget Link to post
bergan01 Svart 11.Juni.2016 Del på Facebook Svart 11.Juni.2016 På forhånd kan jeg si at NS og Rukki ikke selger direkte til privatperson, så med mindre du har noen kontakter der bør du høre et annet sted :) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 11.Juni.2016 Del på Facebook Svart 11.Juni.2016 Vanligvis lar dette seg ordne om man handler via ett byggsenter Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 11.Juni.2016 Del på Facebook Svart 11.Juni.2016 Jeg har handlet hos Norsk Stål som privatperson mange ganger. Det hjelper å komme i arbeidstøy og henvende seg til gutta på lageret. En telefon er veldig lett å avvise. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
T&P Svart 12.Juni.2016 Del på Facebook Svart 12.Juni.2016 Du finn dette sjølv på finn.no med jevne mellomrom & varierande pris. Metallgjenvinnig er også ein grei plass å spørre. Iallfall i Fredrikstad er dette ei gullgruve for meg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.